FAQ

Garden City z dostawą do domu
Frequently Asked Questions (często zadawane pytania)

 ZAMÓWIENIE

  1. Jak mogę złożyć zamówienie?
    Zamówienie można złożyć online, za pośrednictwem strony https://zamow.garden-city.pl lub pod numerem telefonu 602519000. Zespół Garden City realizuje zamówienia 7 dni w tygodniu w godz. 11:00- 19:00.
  2. Jaki obszar obejmuje dowóz zamówienia?
    Zamówienia do kwoty 30,00 zł dostarczamy bezpłatnie na terenie Poznania, poniżej tej kwoty dopłata za transport wynosi 5,00 zł. Poza granicami Poznania (obszar objęty dostawami pod >>>LINKIEM<<<) dopłata wynosi 10,00 zł.
  3. Czy mogę złożyć zamówienie online, a odebrać je osobiście?
    Oczywiście, w tym celu podczas składania zamówienia on-line, w ostatnim kroku „płatność” proszę wybrać sposób dostawy – „odbiór osobisty”.
  4. Gdzie znajdę potwierdzenie złożonego zamówienia?
    Po złożeniu zamówienia, potwierdzenie zostanie przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Państwa adres e-mail.
  5. Czy zamówienia i dostawy są realizowane w sposób bezpieczny i higieniczny?
    Z najwyższą starannością stosujemy się do wszystkich zasad higieny i bezpieczeństwa oraz zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Nasze lokale oraz zaplecze gastronomiczne poddawane są regularnej dezynfekcji. Dbamy także o higienę naszych pracowników, którzy pracują tylko i wyłącznie w rękawiczkach i jednorazowych maseczkach ochronnych, zapewniając odpowiednie zabezpieczenie wszelkich czynności w kontakcie z żywnością.
  6. Jak zapakowane jest zamówienie?
    Każda potrawa jest pakowana w jednorazowe i w pełni biodegradowalne opakowanie, a zamówienie dodatkowo w specjalne pojemniki termiczne, gwarantujące zachowanie temperatury i walorów smakowych potraw. Nie ma możliwości odbioru zamówienia z własnym pojemnikiem.
  7. Czy można złożyć zamówienie długoterminowe, wykupić tzw. „stały abonament”?
    Oczywiście, do każdego takiego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Prosimy o wiadomość drogą elektroniczną pod adres: restauracje@grupamtp.pl

PŁATNOŚĆ

  1. Jak mam zapłacić za moje zamówienie?
    Podczas składania zamówienia on-line, po przejściu do koszyka, sprawdź czy masz wszystko, czego potrzebujesz, i kliknij „Do kasy”. Płatności można dokonać online lub za pomocą karty płatniczej, w tym również poprzez usługę BLIK.
    Nie przyjmujemy płatności gotówkowych.
  2. Czy przysługuje mi rabat w przypadku odbioru osobistego?
    W przypadku odbioru osobistego naliczamy rabat w wysokości 10% całości zamówienia.

DOSTAWA

  1. Jak wygląda proces odbioru zamówienia?
    Zamówienie można odebrać osobiście w Restauracji Garden City (wjazd ul. Śniadeckich 25, bramą Garden City w bezpośrednim sąsiedztwie bramy wjazdowej Międzynarodowych Targów Poznańskich; posiadamy własny parking) lub skorzystać z dowozu. Nasi dostawcy posiadają odzież ochronną, maseczkę oraz rękawiczki.
  2. Jaki jest maksymalny czas oczekiwania na zamówienie?
    Czas oczekiwania zależy od liczby zamówień, po akceptacji i przyjęciu zamówienia poinformujemy Państwa o przybliżonym czasie realizacji.

ZWROTY

  1. Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
    Nie można zmienić w systemie złożonego już zamówienia. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem mailowym: restauracje@grupamtp.pl lub telefonicznie: 602519000.