FAQ

Garden City z dostawą do domu
Frequently Asked Questions (często zadawane pytania)

 ZAMÓWIENIE

  1. Jak mogę złożyć zamówienie?
    Zamówienie można złożyć online, za pośrednictwem strony https://zamow.garden-city.pl lub pod numerem telefonu 602519000. Zespół Garden City realizuje zamówienia 7 dni w tygodniu w godz. 12:00- 20:00.
  2. Jaki obszar obejmuje dowóz zamówienia?
    Zamówienia do kwoty 45,00 zł dostarczamy bezpłatnie na terenie Poznania. Poza granicami Poznania (obszar objęty dostawami pod >>>LINKIEM<<<) dopłata wynosi 10,00 zł.
  3. Czy mogę złożyć zamówienie online, a odebrać je osobiście?
    Oczywiście, w tym celu podczas składania zamówienia on-line, w ostatnim kroku „płatność” proszę wybrać sposób dostawy – „odbiór osobisty”.
  4. Gdzie znajdę potwierdzenie złożonego zamówienia?
    Po złożeniu zamówienia, potwierdzenie zostanie przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Państwa adres e-mail.
  5. Czy zamówienia i dostawy są realizowane w sposób bezpieczny i higieniczny?
    Z najwyższą starannością stosujemy się do wszystkich zasad higieny i bezpieczeństwa oraz zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Nasze lokale oraz zaplecze gastronomiczne poddawane są regularnej dezynfekcji. Dbamy także o higienę naszych pracowników, którzy pracują tylko i wyłącznie w rękawiczkach i jednorazowych maseczkach ochronnych, zapewniając odpowiednie zabezpieczenie wszelkich czynności w kontakcie z żywnością.
  6. Jak zapakowane jest zamówienie?
    Każda potrawa jest pakowana w jednorazowe i w pełni biodegradowalne opakowanie, a zamówienie dodatkowo w specjalne pojemniki termiczne, gwarantujące zachowanie temperatury i walorów smakowych potraw. Nie ma możliwości odbioru zamówienia z własnym pojemnikiem.
  7. Czy można złożyć zamówienie długoterminowe, wykupić tzw. „stały abonament”?
    Oczywiście, do każdego takiego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Prosimy o wiadomość drogą elektroniczną pod adres: restauracje@grupamtp.pl

PŁATNOŚĆ

  1. Jak mam zapłacić za moje zamówienie?
    Podczas składania zamówienia on-line, po przejściu do koszyka, sprawdź czy masz wszystko, czego potrzebujesz, i kliknij „Do kasy”. Płatności można dokonać online lub za pomocą karty płatniczej, w tym również poprzez usługę BLIK.
    Nie przyjmujemy płatności gotówkowych.

DOSTAWA

  1. Jak wygląda proces odbioru zamówienia?
    Zamówienie można odebrać osobiście w Restauracji GARDENcity (wjazd ul. Śniadeckich 25, bramą GARDENcity; posiadamy własny parking) lub skorzystać z dowozu. Nasi dostawcy posiadają odzież ochronną, maseczkę oraz rękawiczki.
  2. Jaki jest maksymalny czas oczekiwania na zamówienie?
    Czas oczekiwania zależy od liczby zamówień, po akceptacji i przyjęciu zamówienia poinformujemy Państwa o przybliżonym czasie realizacji.

ZWROTY

  1. Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
    Nie można zmienić w systemie złożonego już zamówienia. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem mailowym: restauracje@grupamtp.pl lub telefonicznie: 602519000.